banner-513

Postitusi: 1

suur alajäseme-nahaveen

Postitatud: 01-07-2017 19:48

Umbes pool aastat tagasi sai paar korda amfi tarbitud. Ühel korral juhtus nii, et parema jala sääre alumise osa nahk muutus lillakas-punakaks ja peale vajutades tekkisid valged laigud. Tuntav valu (kui seda saab nii nimetada) või ka midagi surina laadset jooksis piki sisesäärt kuni hüppeliigese ja jalavõlvi vahelise osani. Sinna tekkis eriti tugev valu, kui jalg oli mingis kindlas asendis. Valu tekkis vaid istudes või pikali olles, kõndides oli kõik korras. Sama olukord oli ka vasaku jalaga, kuid valu ei olnud nii tugev. Ma ei mõelnud tookord, et seda võis amf põhjustada, kuid nüüd kui tarbisin, juhtus see taas. Nii palju, kui mina leida suutsin peaks seal asuma suur alajäseme-nahaveen.
On kellelgi ideid mis see olla võiks? Mingisugused vereringehäired äkki? Aga miks see on juhtunud just amfi tarbimise ajal? Probleem peaks ka muul ajal olemas olema ju!?
Kõik kellel vähegi ideid, mis see olla võiks või mis seda põhjustab, andke kommentaarides märku. :)

Postitatud: 02-07-2017 01:02


Milles probleem, lõpeta see narkomajandus ära. Kas ei saa siis inimene ilma narkota elada?

Aga muidu googleda: https://www.google.ee/amp/s/amp.reddit.com/r/Nootropics/comments/3oz9t7/modafinil_or_amphetamine_related_lower_leg_pain/
Ja loe seda ka kindlasti:http://m.postimees.ee/section/676/4142811