Postitusi: 14891

positiivsus, sisemine rahu jms

Postitatud: 09-01-2017 16:21

Selliseid teemasid on siin küll, aga tööl on nii palju tegemisi, lisaks veel muud kohustused, õues on pime ja lopane ning tunnen, et kergelt tekib selline tüdimus või masekas. Kõik see ajab mu pingesse ja närvi, mistõttu halvenevad suhted sõprade ja perega.

Kuidas teie hoiate oma mõtted sellisel pimedal ja koledal ajal positiivsena, isennast rahulikuna?
Igasugused mõtted on teretulnud.
Postitusi: 63

Postitatud: 10-01-2017 21:26


söön burgeri ära rohke ketsupiga ja siis kohe hea rahus olla.
Postitusi: 14891

Postitatud: 10-01-2017 22:26


Tsiteeritud:

Täiesti loogiline!

Clothes on mitu korda täiesti avalikult kirjutanud, et loodab mõnda toredat härrat kohata! Praegu on kehvem periood elus. Raudne loogika ütleb, et mehe leidmine oleks nagu kaks kärbest ühe hoobiga!



see ei tähenda, et kohe praegu peaks kohtama. alates detsembrist isegi on keegi silmapiiril, aga tahaksin enne oma mõtted paika saada.
minu suurim mure vist hetkel on magistritöö, milleks ei leia üldse motivatsiooni, kuigi kooli tahaks lõpetada.
Postitusi: 2139

Postitatud: 10-01-2017 23:45


Tõsi, minu loogika tekitab küsimusi ja ei ole läbimõeldud. Ma arvan seda, et üks probleem või täitmata vajadus võib kaasa tuua muid teisi probleeme, mida ei ole võimalik täielikult lahendada või maha suruda ilma algpõhjust defineerimata ja lahendamata.

Mis puudutab magistritööd, siis ehk oled kuulnud sellisest õppemeetodist nagu Pomodoro - sa keskendud ülesande lahendamisele näiteks 30 minutiks ja seejärel 5 minutit puhkust! Ja nii tsüklites teed seda korduvalt! See on raskem, kui esmapilgul tundub, kuid idee ongi selles, et sa ülesandega tegelema üldse hakkaksid. Idee on selles, et mida rohkem sa millegagi tegeled, seda rohkem sa aru saad ja seda huvitavamaks see ülesanne sinu jaoks muutub.

Pikemate kirjatööde puhul olen ise kasutanud meetodit 1 h tööd ja 10 minutit puhkust! Oma õhtust 1 h loovutada magistritöö peale esialgu on ka saavutus; hiljem suudad end rohkem kokku võtta.
Postitusi: 14891

Postitatud: 12-01-2017 00:09


Tsiteeritud:

Tõsi, minu loogika tekitab küsimusi ja ei ole läbimõeldud. Ma arvan seda, et üks probleem või täitmata vajadus võib kaasa tuua muid teisi probleeme, mida ei ole võimalik täielikult lahendada või maha suruda ilma algpõhjust defineerimata ja lahendamata.

Mis puudutab magistritööd, siis ehk oled kuulnud sellisest õppemeetodist nagu Pomodoro - sa keskendud ülesande lahendamisele näiteks 30 minutiks ja seejärel 5 minutit puhkust! Ja nii tsüklites teed seda korduvalt! See on raskem, kui esmapilgul tundub, kuid idee ongi selles, et sa ülesandega tegelema üldse hakkaksid. Idee on selles, et mida rohkem sa millegagi tegeled, seda rohkem sa aru saad ja seda huvitavamaks see ülesanne sinu jaoks muutub.

Pikemate kirjatööde puhul olen ise kasutanud meetodit 1 h tööd ja 10 minutit puhkust! Oma õhtust 1 h loovutada magistritöö peale esialgu on ka saavutus; hiljem suudad end rohkem kokku võtta.


olen sellest meetodist kuulnud, aga mul on nt intervjuude transkribeerimine, aga seda ei taha niimoodi pooleli ka jätta, vaid ikkagi üritaks võimalikult palju ühe jutiga ära teha. sama allikmaterjalidega, ei saa päris nii, et loedki 30 min ja siis paned raamatul kaane kinni ja puhkad. teine probleem on, kui pea täiesti tühi vähemalt minu jaoks on lihtsam kirjutada siis, kui hea hoog juba sees.
Postitusi: 1641

Postitatud: 12-01-2017 05:44


Kui ma kunagi transkribeerimisega tegelema pidin, ei suutnud samuti alustada, kuna tundus nii kuiv ja igav. Samas teadsin, et tähtaeg läheneb, peab ja see omakorda tekitas pidevat vastikust ning ärevust. Tegin endale plaani, et täna teen 20min, homme 40min, ülehomme 60min ja pidasin sellest rangelt kinni. Ei teinud rohkem, kui endale lubasin ja märkmikusse kirjutasin. Kui närused 20min sain tehtud ja märkmikust selle ülesande läbi kriipsutasin oli hea tunne küll. Nii motivatsioon tulebki, kui tunned ja visuaalselt näed, et saavutasid midagigi.
Mõne päeva möödudes tuli tuhin peale ja tegin korraga kõik ülejäänu ära. Niisama võid head hoogu ootama jäädagi ning lõpuks jänni jääda. See omakorda tekitab meeletut stressi ja sisemist pinget.

Samuti aitab minu puhul kodust välja minemine: raamatukogu, vaiksem kohvik vms koht. Kodus leian alati poole kirjutamise ajal sada muud asja, mis kindlasti maailma tähtsamate tegevustena tunduvad ning oluline jääb tegemata.
Postitusi: 4791

Postitatud: 12-01-2017 11:48


Talve on kõige parem läbi elada trenni abil. See tõstab endorfiinide taset, teeb eneseteostuse tunde, annab motivatsiooni veel midagi ära teha, sest veri on käima läinud. Selleks ei pea üldse mingi trennihunt olema.

Rääkides pikaajalisest kirjutamisest, siis minu meetod keskendumise tagasi saamiseks oli peapealseisud. Tol ajal tegin shivananda joogat - mistõttu suutsin vabalt 5 min järjest pea peal mediteerida. Väga värskendav.
Postitusi: 72

Postitatud: 14-01-2017 03:22


Trenn, head filmid, õhtused jalutuskäigud ja jutuajamised kaaslasega, "fluffy mode" ehk siis erinevate teede katsetamine mõnusalt soojas toas, lugemine, küünlavalgus ja -aroomid, massaaž, magamine, loomadega tegelemine jne. Liiga palju ei jaksagi, see puhkamine mul väga oluline, sest talv on tõesti väsitav ja energiat neelav. Natuke meditatsiooni ja hea muusikat ka. Aga tõsi ta on, et ükski neist mõnusat kevadist mahedat tuuleiili, lokkavat rohelust ja valgust ei asenda.
Postitusi: 104

Postitatud: 05-02-2021 13:59


Mediteerimine aitab alati :) Ja kindlasti vabal ajal tuleks tegeleda oma hobidega, eriti hea on, kui see hobi on mingisugune füüsiline tegevus.
Postitusi: 2593

Postitatud: 08-02-2021 11:04


Teen hingamist, üritan värskes õhus 10k sammu teha (suvel on see lihtsam), söön tervislikult ja joon piisavalt vett iga päev.
Postitusi: 56

Postitatud: 14-04-2021 04:09


Ma sisendan iseendale et kõik on hästi ja üritan mõelda positiivselt
X