Postitusi: 25

Tähelepanu! Kerttu's Boutique Facebookis

Postitatud: 21-11-2013 20:25

Lugu siis selline, et kord proovisin üht pluusi Kerttu's boutique facebooki lehelt tellida, maksin raha ära ja jäin ootama. Mida aga ei tulnud, oli pluus. Küsisin raha tagasi ja sain - läks hästi!

Nüüd aga mõned nädalad tagasi tekkis tahtmine soetada endale kleit, mis kerttu's boutique'is KOHE OLEMAS kaustas oli. Nägin, et üks naine soovib veel sama kleiti (oli kommenteerinud mitu korda, et soovib ja pole ikka veel kirjale vastust saanud). Otsustasin siiski uurida, ehk on kleit veel saadaval. Saatsin kirja esmaspäeval. Kolmapäevaks polnud vastust veel saanud, saatsin uue kirja, et asjaga kiire ja küsiks mõõte igaksjuhuks veel üle. Sain neljapäeval vastuseks mõõtudetabeli. Saatsin end mõõtmata kohe (1 minuti pärast) vastuse, et võtaksin kleidi kohe ära (nii mõtlemata seetõttu, et ta paistis parasjagu kirju lugemas olevat). Seda kirja loeti ca 20 minuti pärast, aga vastust enam ei tulnud, nii kirjutasin veel reedel, laupäeval ja kõigil muudel päevadel. Nüüd juba kaks nädalat möödas ja minu värskemaid kirju pole isegi vaadatud KUIGI sellel lehel tegutsetakse igapäevasel, näen ju praegugi, et 7 minutit tagasi jälle jagatud, et tellige tellige seda ja teist kleiti.

Minu küsimus: milleks pidada sellist butiiki, kui klientidega tegeleda ei viitsita? Milleks kirjutada: 'tellige!', kui pole võimalik tellida?

Oma pettumuse väljendamiseks otsustasin butiigi facebooki lehele kirjutada vastavasisulise kommentaari, mis nägi välja selline:
Jah tüdrukud, super hea võimalus mõnusalt shopata siin - kirjadele pole vastust mõtet oodata; kaupa tellides see ostjani ei jõua (selgitusega: ei pandud sihtkohast teele); kohe olemas tooted pole ilmselt müügiks, kuna kahe nädala jooksul vastust saata ei suudeta..
Milleks on see butiik, kui siit tellida võimalik pole? Igapäevaselt hallatav lehekülg, aga kirjadele vastata ei suudeta. Tee blogi siis kui riiete pilte jagada meeldib. KÕIGE KEHVEM TEENINDUS, mida kohanud olen!

See postitus võeti minutiga maha ja mulle pandi butiigi seinale kirjutamise keeld.

Äärmiselt kahepalgeline teenindus, see on hoiatuseks kõigile teistele totudele, kes ise tellida ei suuda: Ärge raisake oma närve Kerttu's Boutique'ist tellimisele. Usun, et seal ka positiivset kogemust saanud inimesi, aga kehva teeninduse ohvriks langenuid tõenäoliselt rohkem, neile lihtsalt ei anta võimalus oma arvamust avaldada, kuna postitamise piirang pannakse peale.
Postitusi: 1132

Postitatud: 26-12-2013 16:26


No see on küll jube tegu :D
Üleüldse miks tehakse nii palju neid botiquesid, liiiiiiga palju on neid asju, pigem väärtustage aega perega, mitte materiaalsetele asjadele. Thats my opinion.
Postitusi: 14540

Postitatud: 26-12-2013 22:25


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Paistab, et raha nii palju, et pole vaja müüa oma 75% juurdehindlusega kleite tal.

Ja nüüd kus mu soovitud kleiti enam Kohe Olemas kaustas ei ole, tekib mul paratamatult tunne, et müüja kandis seda kleiti ise aegajalt ja nüüd maha võtnud müügist, ilmselt ei tulnud mõni higiplekk maha pesus, muidu oleks ju saanud väita, et sildid eemaldatud, aga kantud pole.


Issand mis lolli juttu sa ajad :D Mul nii head kogemused olnud. Tean, et ta on 20 aastane noor neiu, kes käib ülikoolis ning tal on väga normaalsed hinnad. Olen ise käinud kleitidel järel ja alati on ta palunud tagasisidet, et kuidas kleit sobis jne. Natuke liiga laim vms ei ole ? :D Muidugi saan aru, et eestlase viha on nii suur, et jäid oma kleidist ilma :D Sitt lugu


mis see ülikool siia puutub? :D

Postitatud: 23-05-2017 08:09

47,95


Sain petta 47, 95 tellisin suvi 2014 jope mis maksis 47, 95 ja ei jõudnudki kohale, nüüd kirjutasin sest avastasin et jopet kuskil pole aga ülekanne tehtud. Ja lubas uurida pärast kirjadele ei vastanud ja ei lugenud isegi läbi....kuhu pöörduda,see suur raha....[/url]

Postitatud: 23-05-2017 08:59


Enam pole kuhugi pöörduda..kus sa 3 aastat tagasi olid?

Postitatud: 23-05-2017 12:15

Sain raha tagasi


Kirjutasin ka, et ei saanud 47,95 eest jopet kätte, aga raha sain kenasti tagasi. :)
X