Postitusi: 140

Pillipaki keskel määrimine

Postitatud: 17-01-2017 18:49

Võtan YAZ pille juba 3-ndat aastat ning nüüd peaksid päevad hakkama alles nädala pärast, kuid täna avastasin, et esineb määrimist. Pole selle 3 aasta jooksul varem nii olnud. On see võimalik, et need on juba algavad päevad? Kas kellelgi veel nii olnud?
Postitusi: 31784

Postitatud: 17-01-2017 19:27


Vahest võib ikka juhtuda.
Postitusi: 1557

Postitatud: 18-01-2017 11:31


See on ju normaaaalne. Võtsid nt natuke hiljem pilli ?
Postitusi: 6305

Postitatud: 18-01-2017 11:41


Mul on 2x juhtunud sellist asja, et ca nädal enne pillivaba nädalat täiesti lahmab verd. Esimene kord olin šokis, verd tuli ikka rohkem kui päevade ajal. Kontakteerusin kahe naistearstiga ja mõlemad ütlesid, et selliseid asju võib juhtuda ja ei tasu kohe väga muretseda. Öeldi lihtsalt, et kui muutub juba günekoloogiliseks verejooksuks ehk sidet tuleb vahetada rohkem kui tunni jooksul, siis julgelt EMO-sse ja kui nädala pärast pole järgi jäänud, siis vastuvõtule. Seega määrimine on täiesti ok.
Postitusi: 140

Postitatud: 18-01-2017 14:24


Tsiteeritud:

Mul on 2x juhtunud sellist asja, et ca nädal enne pillivaba nädalat täiesti lahmab verd. Esimene kord olin šokis, verd tuli ikka rohkem kui päevade ajal. Kontakteerusin kahe naistearstiga ja mõlemad ütlesid, et selliseid asju võib juhtuda ja ei tasu kohe väga muretseda. Öeldi lihtsalt, et kui muutub juba günekoloogiliseks verejooksuks ehk sidet tuleb vahetada rohkem kui tunni jooksul, siis julgelt EMO-sse ja kui nädala pärast pole järgi jäänud, siis vastuvõtule. Seega määrimine on täiesti ok.


Minul täpselt samamoodi. 4 toimeainega pilli on veel jäänud ja nüüd hakkasidki juba päevad. Varasemalt pole mingisuguseid määrimisi ega päevade algamist toimeainega pillide ajal olnud. Ma veel siis ei muretse, vaatan, kuidas verejooks on, ja võtan veel järgmise paki YAZ pille ka ära. Aga kui ikka mingi jama peaks hakkama, siis ilmselt günekoloogile.
Postitusi: 6305

Postitatud: 18-01-2017 17:23


Mulle öeldi ka, et kui kordub, siis tuleks ära vahetada pillid. Mul ühe korra juhtus uuesti mõne aja pärast, aga enam pole olnud, seega ei läinud vahetama. Mõtlesin kohe, et ega need uued ei pruugi üldse sobida ja kui pidevalt sellist jama pole, siis niivõrd ei häiri ka.
X