Postitusi: 3146

Kogemused unerohtudega

Postitatud: 14-01-2017 13:22

Millised on teie kogemused unerohtudega?
Kas olete tarvitanud pikemaajaliselt või kuurina?
Kui pika kuuri läbisite ja kas oli kasu? St kas PEALE unerohukuuri oli ka uni hea ja pidev või tulid probleemid tagasi?
Milliste uneprobleemide tõttu te üldse unerohu kasuks otsustasite?
Kas kellelgi on tekkinud ka sõltuvus, et pärast ei saagi enam ilma rohuta magada?
Teab keegi äkki hoopis mingeid alternatiive unerohule, mis aitaksid õhtust hommikuni pidevalt magada?
Postitusi: 7653

Postitatud: 14-01-2017 13:30


Korra olen proovinud. Ma isegi ei tea millist, lihtsalt sain 2 tablakat. Magasin hommikust õhtuni.
Postitusi: 3427

Postitatud: 14-01-2017 14:12


Insomnia diagnoos. tekitavad kohutavat sõltuvust ja panevad käituma nagu hullumeelse..
Postitusi: 15746

Postitatud: 14-01-2017 15:03


Alternatiiv on melatoniin, sama asi, mida käbinääre ise sünteesib kui pimedaks läheb. Täiesti ohutu.
Aitab magama jääda, pm nö natuke justkui rahustaks - ala nagu ingveritabletid vms, et tunned, et kui oled pikali tekibki unisus, nagu muidu õhtuti ja jääd magama. Endal siiani suht segamatu uni olnud, maganud terve öö rahulikumalt, aga uni on tihti varem ära läinud kui harjunud (nt kui 7 peaks ärkama, siis juba ala 6 puhanud tunne vms). Samas annab edasi magada.

Teisalt on hea, et ei tekita nö väsimust-jõuetust nagu unerohi, et nö kustud ära või sunnid magama jääma. Ala isegi nagu osadel tablettidel kõrvaltoime on, et ei tohi autoga sõita - ala gripiteed, nohutabletid vms. Vaid kui normaalselt edasi tegutseda ja liigutada siis lihtsalt ei olegi miskit väga eraldi.

Seega kui uinumisega vms raskusi või sügavalt magamisega, soovitan enne neid proovida. Ilmselt parim alternatiiv unerohule, kui tegu pole tõesti sügava unehäire või põhjusega, vaid lihtsalt sellega, et und ei tule.
Postitusi: 3146

Postitatud: 14-01-2017 15:14


Melatoniini olen päris tihti nillinud apteegis, aga kuidagi kahelnud selle toimes alati..
Postitusi: 15746

Postitatud: 14-01-2017 15:22


Mulle on siiani mõjunud, ühe korra vaid olnud nii, et võtsin, aga ei tulnudki und.

Vahest on nii, et väsinud, tean, et peaks ammu magama, olen juba miski 2h voodis und oodanud, aga ei miskit. Siit sahtlist tabla võtnud ja 15min maganud ja hommikuni välja. Üks kord oli vaid nii, et ikkagi ei tulnud miski lähima tunni jooksul und. Tihti on näiteks unetuse põhjuseks teleka või arvutiekraan, toas põlevad tuled vms, et lööb unetsükli sassi ja lase unel tekkida, et ajab aju segadusse.

Seega kui tegu pole tõsise probleemiga siis pigem kindlasti melatoniini proovida kui kohe rohtude peale minna. See kehale 100% ohutu ja ei ole miskit sõltuvuse tekkimist vms ka.
Postitusi: 8442

Postitatud: 14-01-2017 15:42


ei võta unerohtusid. pole vajadust.
Postitusi: 29489

Postitatud: 14-01-2017 16:05


Mul on aastaid juba probleem olnud. Praegu katsetangi erinevaid unerohtusid. Mul on nii ka, et ma mul parim tulemus unerohuga on praegu 6 tundi ja sõber magas sama rohuga 16 tundi. Muidu apteegis on mingi sleep aid vms käsimüügis. See mul isegi on aitanud varem veic koos mingi orgaanilise uneteega, mis ma ökopoest ostsin. Psühhiaater ütles, et osadest retseptikatest tekib sõltuvus suht kergelt ja osadest ei teki. Ma võtan siis sisse, kui mingi 2-3 tundi olen õigest uneajast sisse. Viimasel kolmel kuul on see üsna tihti. Täiskuu ajal isegi ei mõtle ja tõmban kohe ühe alla.
Postitusi: 29489

Postitatud: 14-01-2017 16:07


Sleep aidis on koos melatoniin+palderjan.
Postitusi: 1280

Postitatud: 14-01-2017 19:07


Ma annan oma une sulle, ma pean nkni iga 3 tunni tagant ärkama ja last toitma :D Sa teleka ees, mehe kaisus ei jää magama ve kui mingi igav mehe valitud film on? :D
Postitusi: 3146

Postitatud: 14-01-2017 19:13


Tsiteeritud:

Ma annan oma une sulle, ma pean nkni iga 3 tunni tagant ärkama ja last toitma :D Sa teleka ees, mehe kaisus ei jää magama ve kui mingi igav mehe valitud film on? :D

Haha, jään :D kui mul õhtul voodis und ei tule, siis roningi teise tuppa kaissu ja 15minutiga on uni silmas :D siis lähen tagasi voodisse.
Aga mul on rohkem see, et ärkan öösel 5-6 vahel üles ja enam und ei tule. Aga kui jäängi üles, et alustan siis päeva varem, siis tunni pärast on ikka selline uni et ei kannata olla.. Niiet siis pigem vähklengi voodis 2 tundi kella 7ni, jään umbes 7ajal uuesti magama ja tõusen 11ajal.. nõme.
X