Postitusi: 51

tele 2

Postitatud: 09-11-2015 11:57

Mure, ning ei tea kuhu enam pöörduda.
Mul jäi eelmise kuu arve maksmata ning arve pandi täna kinni.
Maksin siis kõik ära kolm tundi tagasi kuid number ikka kinni.
Hiljem märkasin, et tele 2 arve selgitusse olin vale numbri pannud. Kas see muudab midagi?
Klienditeeninduses keegi mulle ei vasta, ometi on arve makstud.
:S
Postitusi: 31784

Postitatud: 09-11-2015 12:02


Raske öelda, kui kiiresti nad reageerivad arve maksmisele ja arve lahti tehakse. Ilmselt võtab see veidi aega. Võta niikaua klienditeenindusega ühendust, kuniks nad vastavad. Mis siin ikka muud soovitada.
Postitusi: 6096

Postitatud: 09-11-2015 12:17


Numbrit oskavadki nad seal väga kiiresti kinni panna, aga lahti tegemine on millegipärast pikem protsess. Mul juhtus mõned aastad tagasi nii, et maksin arve reedel, tähtaeg oli esmaspäev. Ma ei tea miks, aga minust olenemata põhjusel ei läinud raha õigel ajal üle ja esmaspäeva hommikul pandi esimese asjana number kinni. Selgitasin küll, et mul on arve makstud ja see on nende enda asi, kui rahad üle ei tule, aga enne õhtut numbrit lahti ei tehtud.
Postitusi: 5756

Postitatud: 09-11-2015 15:59


Jah, ilmselt on küll selles asi, et vale arve numbri kirjutasid.
Postitusi: 14891

Postitatud: 09-11-2015 17:22


mismõttes klienditeenindus ei vasta?
Postitusi: 29489

Postitatud: 09-11-2015 21:46


Selgitusse võid mida iganes kirjutada. See ei tohiks küll midagi muuta. Pigem asi selles, et nad ei kontrolli seal pidevalt laekumisi. Ilmselt alles hommikul tehakse sul number lahti. Endal üldse tele2-e ja elisaga kehvad kogemused, niiet ei imesta ka.
Postitusi: 3228

Postitatud: 12-11-2015 09:34


See tele2 kõlbab vist ainult järelmaksuga telefoni ostmiseks. Ülejäänud aeg tuleb kaarega mööda käija. Levi pole, arved see eest üüratud. P***e see tele2
Postitusi: 750

Postitatud: 12-11-2015 09:46


Kui numbrit kiiresti lahti on vaja saada, siis tuleb kohapeale maksma minna, saab paari minutiga lahti. Neti teel makstes jäädki ootama.
Postitusi: 2252

Postitatud: 12-11-2015 20:15


Paljud vist ei saa üldse arugi, kuidas numbrite sulemine ja avamine toimub. Ei istu inimesi arvuti taga ja keegi ei jälgi pingsalt, millal keegi teeb ülekande või ei tee, et siis inimestele käkki keerata ja number kinni panna Selleks ju tänapäeval programmid - tähtaeg kukkus, arve maksmata, muidugi läheb kinni. Inimene peab ju ise ka arvestama, et ülekanded võivad aega võtta, siis ei jäeta asju viimasele hetkele. Samamoodi on ka numbrite avamine ju - on pikk tee, enne kui see jõuab lõpp-programmi.
Ma ütleks, et oma viga, kui arvet ei maksa õigeaegselt ja siin pole kedagi peale end süüdistada. Ja eriti kui viitenumber vale, no siis ei saagi ju arve õigele kontole minna
Postitusi: 14891

Postitatud: 13-11-2015 13:08


Tsiteeritud:

Paljud vist ei saa üldse arugi, kuidas numbrite sulemine ja avamine toimub. Ei istu inimesi arvuti taga ja keegi ei jälgi pingsalt, millal keegi teeb ülekande või ei tee, et siis inimestele käkki keerata ja number kinni panna Selleks ju tänapäeval programmid - tähtaeg kukkus, arve maksmata, muidugi läheb kinni. Inimene peab ju ise ka arvestama, et ülekanded võivad aega võtta, siis ei jäeta asju viimasele hetkele. Samamoodi on ka numbrite avamine ju - on pikk tee, enne kui see jõuab lõpp-programmi.
Ma ütleks, et oma viga, kui arvet ei maksa õigeaegselt ja siin pole kedagi peale end süüdistada. Ja eriti kui viitenumber vale, no siis ei saagi ju arve õigele kontole minna


selles suhtes olen nõus, et oma arvetega seonduv peaks ikkagi olema oma probleem. tähtajaks maksmata arve, vale viitenr...
Postitusi: 7043

Postitatud: 13-11-2015 18:00


Viitenumbrist täitsa piisab, eks ikka tule näpukaid ette. Helista infotelefonile ja lase arve lahti teha.
X