Postitusi: 252

SOS pillid - ja sellele järgnenud imelikud muutused kehas

Postitatud: 11-03-2015 12:59

Tere!

Mul on selline küsimus kõigile, kes on SOS pille võtnud. Nimelt juhtus mehega üks loll "Õnnetus", et pidin ca 4 tundi pärast vahekorda SOS-pille võtma. Kunagi ammu pidin ka korra, aga sellele järgnes kerge iiveldus ja päevad hakkasid õigel ajal. Seekord läks aga nii, et päevad hakkasid nädal aega varem õigest ajast ilma igasuguste tunnusmärkideta, kestsid nii kaua nagu ikka ja siis sain rahulikult hingata, mõeldes, et kõik toimis.

Ca nädal hiljem, kui pidid hakkama mu "Õiged" päevad, on mul rinnad muutunud jube tundlikuks ja paisunud, isegi mees ütleb, et need on lausa 2 korda suuremad. Söögiisu osas mingeid eripärasid tekkinud ei ole, ainult selline pundus tunne on nagu enne päevi ikka - aga mida ei ole, on päevad. Samas saan ka aru, et päevad olid just nädala eest ära ja ehk on keha lihtsalt segaduses, et nüüd peaks justkui olema ja kõik tundemärgid on tekkinud seoses menstruatsiooniga, aga seda ei tule. Ehk on ka kummaline kui nädalase vahega on teine menstruatsioon.. aga ikkagi kummaline on rindade tundlikus ja paisumine sel hetkel, kui päevi ei peaks üldse olemagi.

kas kellelgi sama olukord olnud? Kas rasestusite või ei? Mul arsti aeg alles nädala pärast ja homme teen igaks juhuks ka testi aga oleks huvitav kuulda teie muljeid..
Postitusi: 6305

Postitatud: 11-03-2015 13:05


No mul sõbranna on ka võtnud seda ja tal lõi see ka ikka hormoonid kehas täiesti sassi, ta ei saanud vist lausa 4-5 kuud menstruaaltsüklit korda. Väga väike tõenäosus, et sa rase oled kui sa seda õigel ajal võtsid. SOS-pill ikka korralik põnts organismile. Test tee ikka.
Postitusi: 1848

Postitatud: 11-03-2015 13:07


Esiteks, nende SOS infolehel on isegi kirjas, et võib menstruatsiooni tsükli segi lüüa. Teiseks on analoogsetest arvukatest teemadest selgelt näha, et enamus inimesed mõtlevad ennast ise rasedaks.
Postitusi: 31784

Postitatud: 11-03-2015 13:09


On inimesi, kes on vaatamata sosile rasestunud. Iga naise keha reageerib erinevalt ju. Sos pill pole komm, vaid ravim, mis lööb tsükli sassi ja tekitab kõrvalnähte.
Postitusi: 12770

Postitatud: 11-03-2015 19:31


et lausa 2x suuremad rinnad nädalaga? :D osta see test ja rahu majas.
Postitusi: 3438

Postitatud: 11-03-2015 21:03


Ma olen vist elu jooksul kolm-neli korda seda võtnud. Iga kord olid erinev mõju natuke, kuid rasedaks ei jäänud. Alati olen kasutanud Escapelle omi.

Kõige leebem variant oli päevade hilinemine mõne päeva võrra ja ehk kerge iiveldus.
Oli ka juhus, kus pill oli juba ammu võetud ja kõik lill ning kuskil nädal enne päevade algust oli mul nii halb olla, et võimalusel olin vaid voodis. Süda paha ja kohutav nõrkus jne. Kestis mitu päeva kuniks hakkasid päevad ja kõik kadus.

Kord hakkasid paar päeva pärast pilli võtmist verd tulema, kestis kuskil 4-5päeva ja kadus. Õiged päevad hakkasid siiski õigel ajal.

Juhtus ka nii, et Päevad hilinesid nii palju, et vahe oli juba üle 40ne päeva. Tegin hirmuga mitu testi isegi lõpus.

Vb mõned neist juhtusid korraga pärast ühe pilli võtmist vms, enam ei mäleta ja ega vahet polegi.
Peamine on see, et see keerab seest kõik nii pahupidi.
Olen veel üpris tundlik, kui mu organismis toimub midagi. Ja ma loodan, et enam ei pea seda mürki tarbima. Siiani on juba väga pikalt õnnestunud ka.
Postitusi: 13

Postitatud: 11-03-2015 22:55


Mul oli kõik samamoodi, kui esimest korda SOSi võtsin. Rindade tundlikkus, tsükkel hakkas täielikult oma elu elama ja päevad olid ühe kuu jooksul 2x kahenädalase vahega.
Ei tasu põdea ma usun. Eriti siis, kui võtsid nii ruttu tableti sisse. See kõik normaalne :)
Postitusi: 29489

Postitatud: 11-03-2015 23:02


Täitsa normaalsed muutused. SOS paneb korraliku paugu hormoonidele. Ja võib minna lausa kuu aega, enne, kui normaalne tasakaal taastub.
Postitusi: 6444

Postitatud: 18-03-2015 20:49


Tsiteeritud:

Täitsa normaalsed muutused. SOS paneb korraliku paugu hormoonidele. Ja võib minna lausa kuu aega, enne, kui normaalne tasakaal taastub.


+1
Postitusi: 141

Postitatud: 23-03-2015 14:53


Ei soovita SOS pille!
Postitusi: 1321

Postitatud: 26-03-2015 15:24


sõbranna on võtnud ja kõik ok olnud, ise ei oska kommenteerida
X