Postitusi: 4758

Rasedana trenni

Postitatud: 16-02-2014 11:56

Oleks soov minna rasedana trenn, hetkel käisin 21. nädal Kuid kodukohas ei pakuta spetsiaalselt rasedatele midagi. Uurisin kohalikust spordiklubist ja öeldi, et võib täiesti ka tavalisse trenni minna, lihtsalt treenerit ennem teavitada.
On keegi käinud rasedana nt-ks pilateses,Pilatespallis või joogas? Kuidas oli? Kas on palju harjutusi, mis raskusi valmistavad? Või polnud erilist vahet ja sai kõik tehtud?

Lisan ka seda, et ennem käisin 3-4x nädalas trennides, et ei hakkaks nüüd rasedana täitsa nullist :)
Postitusi: 290

Postitatud: 16-02-2014 13:10


mina olen spordiklubide rühmatreeningutes rasedaid näinud küll, treenerid näitavad osadele harjutustele alternatiive :)
Postitusi: 6246

Postitatud: 16-02-2014 13:25


Et vältida paksuks minemist?
Postitusi: 3709

Postitatud: 16-02-2014 14:01


Kui oled mitterasedana trennis käinud ja su keha on koormusega harjunud, siis vabalt võid rasedana ka trenni teha. Ilmselt tuleks jah treenerit sellisest asjast eelnevalt teavitada. Rasedana muutuvad sinu liigesed ja kõõlused paindlikumaks, niiet nüüd saad teha ka neid harjutusi, milleks enne liiga puine olid :D
Postitusi: 4126

Postitatud: 16-02-2014 14:24


Mul nt pilatese treener oli ka rase ja andis mingi 6-7 kuuni trenne, et kui vorm all siis pole ilmselt hullu.
Postitusi: 22

Postitatud: 16-02-2014 15:59


Ma tean inimesi, kes 9ndal kuul on sõitnud jalgrattaga rõõmsalt ja kõik ümberringi silmad suured ja suu lahti
Eelnevast treenitusest oleneb kindlasti, kui oled muidu aktiivne olnud, siis kindlasti võiksid natukene liigutada ja kindlasti konsulteerida treeneriga (nagu teised eelpool juba soovitasid)
Postitusi: 130

Postitatud: 27-04-2014 23:14


Mina enne rasedust käisin trennis nimelt aeroobika+jooksimine. Aeroobika treener ei soovitanud mul seal rasedana käia sest aeroobika on ikka korralik trenn. Samuti ei tohi käia jooksmas, ratsutamas, rattaga ja rulluiskude ja uiskudega sõitmas põrutuste vältimiseks. Niisiis olin dilemma ees mida teha kuid leidsin youtubest 3×30 min rasedate aeroobika väga mõnus ja mulle igati sobib hoian raha kokku trenni pealt ja endal hea olla. Soovitan ka internetist otsida leiad päris kiiresti vajaliku. Hetkel 31 nädalat rase ja teen vaevata oma netiaeroobikat ja käin ka palju jalutamas :)
Postitusi: 14226

Postitatud: 27-04-2014 23:25


Ma arvan, et ujumine ehk on ka hea?
Postitusi: 2736

Postitatud: 18-05-2014 11:51


See on hea kui end hästi tunned!
Postitusi: 1848

Postitatud: 18-05-2014 12:42


Kui ma Pilateses käsin, siis seal oli ka üks rase, kõht oli ikka väga suur juba eest. Treener näitas talle alternatiivseid variante harjutustele.
X