Postitusi: 2038

Pärast kreemi läheb nahk punaseks

Postitatud: 19-12-2013 18:09

Ostsin paljukiidetud jaanalinnuõlist kreemi, mida siis eelkõige oma kuival näonahal kasutan.
Esimesed korrad olid okei ja tõesti niisutas mõnusalt.
Nüüd paar viimast korda on aga selline olukord, et kui kreemi kannan näole, siis paari minuti pärast läheb nägu selliselt punaseks, nagu tekiks mingi lööve.

Kas keegi oskaks öelda, millega tegu? Esialgu kui kasutasin, siis seda ei olnud ja nüüd paar viimast korda on selline tunne, et kui näkku panen kreemi, lööb näo punaseks ja kergelt kipitavaks. Teiste kreemidega seda täheldanud ei ole.
Postitusi: 1170

Postitatud: 19-12-2013 18:32


Tsiteeritud:

Ostsin paljukiidetud jaanalinnuõlist kreemi, mida siis eelkõige oma kuival näonahal kasutan.
Esimesed korrad olid okei ja tõesti niisutas mõnusalt.
Nüüd paar viimast korda on aga selline olukord, et kui kreemi kannan näole, siis paari minuti pärast läheb nägu selliselt punaseks, nagu tekiks mingi lööve.

Kas keegi oskaks öelda, millega tegu? Esialgu kui kasutasin, siis seda ei olnud ja nüüd paar viimast korda on selline tunne, et kui näkku panen kreemi, lööb näo punaseks ja kergelt kipitavaks. Teiste kreemidega seda täheldanud ei ole.



Allergia või lööve sellest samast kreemist?
Postitusi: 4126

Postitatud: 19-12-2013 18:47


Kaua kasutanud oled. Äkki on riknenud?
Postitusi: 910

Postitatud: 19-12-2013 18:47


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Ostsin paljukiidetud jaanalinnuõlist kreemi, mida siis eelkõige oma kuival näonahal kasutan.
Esimesed korrad olid okei ja tõesti niisutas mõnusalt.
Nüüd paar viimast korda on aga selline olukord, et kui kreemi kannan näole, siis paari minuti pärast läheb nägu selliselt punaseks, nagu tekiks mingi lööve.

Kas keegi oskaks öelda, millega tegu? Esialgu kui kasutasin, siis seda ei olnud ja nüüd paar viimast korda on selline tunne, et kui näkku panen kreemi, lööb näo punaseks ja kergelt kipitavaks. Teiste kreemidega seda täheldanud ei ole.



Allergia või lööve sellest samast kreemist?


ilmselgelt.nägu ei kannata seda lihtsalt.
Postitusi: 2038

Postitatud: 19-12-2013 19:01


Tsiteeritud:

Kaua kasutanud oled. Äkki on riknenud?


Ostsin paar nädalat tagasi ja alguses ikka terve nädala kasutasin ja ei juhtunud midagi. Ühel õhtul panin jälle peale ja nägu hakkas kipitama ja lõi näost punaseks. Järgmisel õhtul ei julgenud seda kreemi panna. Ja kui uuesti panin pärast paari päeva möödumist, siis jälle sama jama.
Ma ei taha uskuda, et nii ruttu rikneb see kreem? Ja samas väga imelik, et alguses ei olnud mingit probleemi ja järsku enam nägu ei kannata.
Postitusi: 14224

Postitatud: 19-12-2013 19:14


Lööve. Mul endal oli samamoodi ühe kreemiga, see et punaseks läheb on sul veel väga hästi läinud, mul tõmbas lausa villid üles ning ketendas kõik hiljem ja kiskus, ükskõik kuipalju teist kreemi panin.
Postitusi: 5756

Postitatud: 19-12-2013 20:05


Allergia ei pruugigi alati kohe välja lüüa, vaid kui allergeeni juba rohkem organismiga kokku puutub. No igal juhul sulle see kreem ei sobi, anna see parem kellelegi ära, kellele sobib, äkki mõni pereliige vms.
Postitusi: 65

Postitatud: 19-12-2013 20:37


Kindlasti allergiaga tegu. Kreemi tähtaeg vbl möödas. Sellepeale allergia teke on täiesti ootusepärane.
Postitusi: 29489

Postitatud: 19-12-2013 23:54


Kas ennem seda puhastasid ka nägu? Mul ühe kreemiga sama jama, kui olen ennem nägu pesnud/koorinud. Mikrohaavandid panevad näo kipitama. Kui sa aga pesnud pole, siis on suure tõenäosusega allergia.
Postitusi: 2317

Postitatud: 20-12-2013 00:02


Mingi koostisaine vastu on allergia, teist seletust sellisele reaktsioonile ei ole.
Postitusi: 61

Postitatud: 20-12-2013 00:12


Mul on näiteks nii, et kui pärast näopesu piisavalt ruttu ei kreemita, tekib samasugune reaktsioon, punetab ja kipitab. Ei ole seda kunagi allergiaks pidanud, vaid arvan lihtsalt, et nahk on liigsest kuivusest ärritatud ja nagu Ferra ütles, tekivad mingid mikrohaavad, mis kreemiga täitudes kipitama hakkavad. Kui kreemitamisega ei viivita ja nahal kiskuma ei lase hakata, siis ei hakka kipitama ega punetama ka.
X