Postitusi: 680

Sinu uskumatu kaalulangus

Postitatud: 29-12-2012 16:32

Kindlasti leidub siinsamas Buduaari keskkonnas naisi, kes on läbi teinud totaalse muutumise ja kaotanud märgatavalt kaalu, olgu see siis 10, 20 või 30 kilo. Siit ka küsimus - kuidas SINA seda tegid? Mis olid sinu imenippideks?
Siinkohal ootangi vastuseid neilt, kes on seda tõesti suutnud. :)

Paha ei teeks ka enne-pärast pildid! ;)
Postitusi: 410

Postitatud: 29-12-2012 16:42


Mina nii palju alla pole võtnud kuna ma alles 15 :D Kuid kuna ma tegelen maadlusega siis eks vahepeal olen pidanud 3-4 päevaga 2-3 kg alla võtma et võistlustel kergemasse gruppi pääseda:D Mingit erilist nippi mul pole,ainult vett olen joonud.
Postitusi: 680

Postitatud: 29-12-2012 16:55


Tsiteeritud:

Mina nii palju alla pole võtnud kuna ma alles 15 :D Kuid kuna ma tegelen maadlusega siis eks vahepeal olen pidanud 3-4 päevaga 2-3 kg alla võtma et võistlustel kergemasse gruppi pääseda:D Mingit erilist nippi mul pole,ainult vett olen joonud.

Ja mitte kübetki tahket toitu?
Postitusi: 877

Postitatud: 29-12-2012 16:57


Ma olen küll praeguseks kaotanud ca 8kg ja olen alles teekonna poole peal, kuid siiski arvan, et see on juba praeguseks päris märkimisväärne tulemus, mida on nii silmaga näha, kui ma riietest tunda.

Ma olen pikemat kasvu (178cm) ning seega pole ülekilosid meeletult näha, kui neid pole just 20+, aga sellegipoolest enesetunne on raske ja riided näitavad ka, et vorm on kadunud. Reaalsus tabas mind siis, kui septembris reisilt tulles huvi pärast mõtlesin lennujaamas katsetada ühte masinat, mis näitab pikkust ja kaalu jms. Astusin siis sinna peale ja mu silmad olid ilmselt suured kui tõllarattad, kui avastasin, et kaalunumber oli 81,5kg. Ma mõtlesin, et ei ole võimalik, reisile minnes oli see kindlasti veel 7-ga algav number ja siis sain aru, et nii ei saa enam jätkata. Et kui ma sama elustiiliga jätkan, siis olen ma varsti juba ilmselt 90kg ja see ülekaal aina kasvab.

Hakkasin siis otsima põhjuseid, mida ma peaksin muutma. Ma teadsin, et dieediga ma katsetama ei hakka ja olin kohe seda meelt, et siinkohal aitab elustiili muutus, mitte dieet või näljutamine. Kuna mu elus oli ja on ka üks inimene, kes mind selles osas ülimalt motiveerib, ei olnud see alustamine kuigi raske. Tegin endale väga põhjaliku Exceli päeviku, kuhu panin kirja kaalu, kehamassiindeksi, vahe-eesmärgid, lõpp-eesmärgi, before pildid ja alustasin ka toidupäeviku pidamist. See Exceli päevik oli kusjuures meeletult suureks abiks. Nii ma siis lõpetasin igasugused näksimised, hakkasin sööma kolm korda päevas korralikult (millest üks toidukord on iga päev supp), rohkem sööma puuvilju ja juurvilju, jooma vett ja rohelist teed. Ma muutsin meeletult pisiasju, mis kokku teevad väga suure mõju... Ja no ma ütleks, et juba esimese 1,5 nädalaga oli tulemus silmnähtav.

Trenni osas teen peamiselt kõhulihaseid, sest see mu ainuke probleemne piirkond hetkel ja kuigi väidetavalt lokaalne treenimine ei aita, on see mu kõhule väga hästi mõjunud. Lisaks veel ebaregulaarne trenn suusatamise, ujumise jms näol. Kuna aga tõsi see, et ilma trennita saab väga edukalt kaalust alla võtta, aga kui sa tahad ka riieteta hea välja näha, siis on trenn vajalik, siis on jaanuarist plaanis alustada ka regulaarsete treeningutega spordiklubis + veel jalutamine jms füüsiline liikumine.

Üks, mis kõige olulisem on see, et kaalu langetamist ei tohi alustada mõttega, et ma loobun kõigest heast. Mitte millestki ei pea loobuma. Ma luban endale kõike - šokolaadi, valget veini, salateid rammusa kastmega, isegi hamburgerit ja krõpse kui isu on. Aga asi on selles, et esiteks ma luban neid endale max korra nädalas ja väiksemates kogustes. Samuti võimalusel hommikupoole ja sellisel juhul ülejäänud päeva söön väheke kergemalt. Ma ei näljuta ennast ja kui mul on kõht tühi, siis ma söön. Lihtsalt ma valin rohkem ja mõtlen sellele, mida ja millal ma suhu pistan.

Tänaseks olen ma taolise uue elustiiliga täiesti harjunud, mul ei teki mingeid söömishooge, ma tunnetan ja kuulan oma keha palju rohkem kui varem. Ma hoolin iseendast palju rohkem kui varem, ma vaatan, mida enda organismi sisse süüa ja mida mitte. Ma arvan, et inimese enesehoolitsus algab eelkõige seestpoolt, sest minu elus on selle paari kuuga palju muutunud. Ma olen muutunud enesekindlamaks, tunnen ennast oma kehas juba praegu väga hästi, kuigi natuke on veel lõppeesmärgini minna. Ja sealjuures naudin ma täisväärtuslikku elu, mitte ei näri salatilehti. :)
Postitusi: 5220

Postitatud: 29-12-2012 17:00


Sain 8 kuuga 8 kilo alla. Muutsin ainult natuke toitumist. Midagi tagasi pole tulnud. Tegelikult vôiks veel 2-3kg alla vôtta, aga see enam nii kergelt ei taha minna.
Postitusi: 1553

Postitatud: 29-12-2012 17:01


Mingit imenippi peale trenni pole kunagi kasutanud.
Postitusi: 412

Postitatud: 29-12-2012 17:07


Ma olen 2 korda kõvasti kaalu kaotanud. 3 aastat tagasi kogusin endale selga 15 kilo, 10st sain mõne kuuga lahti joostes, rattaga sõites ja fatburnerit juues :D Ma ei tea muidugi, kui palju see viimane aitas. Eelmise aasta aprillis tulin peale lapse sündi koju 70 kilosena, kohutav oli olla, 4 kuuga kadus 13 kilo, sest olin magamata, polnud aega süüa ja ega olnud tegelikult isugi.
Postitusi: 502

Postitatud: 29-12-2012 17:10


Kui lihast loobusin ( söön vaid harva kala), siis kukkus kaal umbes -10 kg paari kuuga, sest millegipärast magusaisu vähenes iseenesest peale seda... Trenni ei teinud...
Postitusi: 680

Postitatud: 29-12-2012 17:53


Vau, väga head lood. Kas leidub veel keegi? :)
Postitusi: 3115

Postitatud: 29-12-2012 17:55


rasedusega tuli juurde ikka kõvasti, peale sünnitst kaalusin 84kg, siis võtsin jälle alla 61 kg peale. vähe toitu(mõtetuid kaloreid üle normi) ja palju trenni ja liikumist, 3 kuuga.
Postitusi: 4791

Postitatud: 29-12-2012 18:46


Mulle tuli ravimitega 11 kg juurde - vedelikupeetus, tohutu magusaisu (väga uudne asi minu jaoks, kuna ma ei suutnud varem üht kommi korraga ära süüa) ja samaaegselt ka trenn (lihas). Kuna ma kardsin, et kui ma jätkan enne magama minekut koos mehega kommikoti hävitamist, siis tulevad ka järgmised kümned kilod.

Kuna ma olen alati umbes 45 kilo kaalunud (158 cm), siis kaalujälgimisest ei teadnud ma ei ööd ega mütsi.
a. Loobusin peale kuut suuremas koguses süsivesikute tarbimisest (õhtune snäkk oli tavaliselt kodujuust mingite asjadega või tailiha).
b. Kuna magusaisu muutus vajaduseks, siis magusast ma ei loobunud, vaid sõin seda hommikul või lõuna paiku. Kui hommikul oli trenni kiire, siis sõin hommikusöögiks jäätist, mis ei tekitanud häirivat täiskõhtu trenni ajaks.
c. Vähendasin ka bodypumpi treeningute hulka ja lisasin süvalihaste treeninguid (miks treenida suuri lihaseid, kui süvalihased on nõrgad).

Kaal läks alla 8 kg ja on jäänud stabiilselt 48 kg peale. Kann on pringim kui ei kunagi varem ja tselluliit praktiliselt kadunud (jah, ka 45-kilostel võib tselluliit oll). Tervis on suurepärane ja võhm hea. Magusaisu on taandunud ning hilisõhtuseid söömisi endale ei keela. Kaalunumbri järgi ei juhindu vaid pigem peegelpildi. Kuna aga paraku mul suurt peeglit pole kodus, siis orienteerun siiski kaalunumbri järgi. Ja rinnahoidjasuuruse. Ja riiete suuruse. Ja nende ilusate mitte-elastsete pükste järgi.
X