Postitusi: 1186

Kas lased klienditeenindajale ennast ära rääkida?

Postitatud: 25-07-2012 10:13

On sul olnud juhuseid, et teenindaja määrib sulle pähe midagi sellist, mida sa tegelikult üldse osta ei soovi? Hiljem kahetsemist kui palju.
Postitusi: 780

Postitatud: 25-07-2012 10:48


ei
Postitusi: 1085

Postitatud: 25-07-2012 10:53


Ei lase.
Postitusi: 4814

Postitatud: 25-07-2012 11:23


Absoluutselt kindlasti mitte, minu sõna maksab.
Postitusi: 2373

Postitatud: 25-07-2012 11:29


Ei ole ostnud mida vaja pole olnud. Kui väga pealetükkivaks muutuvad, siis näiteks ilutoodete kohta ütlen, et olen kasutanud ja mulle ei sobinud. Kui lihtsalt ütlen, et ei soovi osta, siis tavaliselt järgi ei jäta keegi, ja selline asi toimub minu kogemuste põhjal just erinevates kosmeetikapoodides jne.
Postitusi: 8420

Postitatud: 25-07-2012 11:30


Ei. Ma olen sama põikpäine nagu nemadki Eriti käib see nende telefoni-müüate kohta.
Postitusi: 1951

Postitatud: 25-07-2012 11:30


enamasti ma usaldan ikka ennast ja oma sisetunnet
Postitusi: 510

Postitatud: 25-07-2012 11:34


hetkel täpselt ei mäleta, aga usun et kunagi on ikka juhtundu:p
Postitusi: 890

Postitatud: 25-07-2012 12:15


Ei ole, kuid on tuldud küll jutuga et, "Oii, kui hästi see sobib, perfektselt, ostke ära, ausalt!" Või midagi taolist..No jube, ma ISE näen ju ka see sobib mulle või mitte ja võib-olla mulle ei meeldigi see ese. Tavaliselt olen öelnud, et "Ma pean mõtlema selle üle." Siis nad jätavad rahule.
BBY
Postitusi: 3064

Postitatud: 25-07-2012 12:19


Pähemäärimist on olnud küll, aga üldiselt ütlen viisakalt ära. Üks kõige imelikum juhtum oli lõunakseskuse juures asuvas mäkis, kus sai tellimus esitatud ja teenindaja hakkas hoopis ise pakkuma, et võtke hoopis mingi teine burks... no kui ma olen talle juba öelnud,mis ma soovin,siis ma järelikult tahangi seda,mitte midagi muud :D
Postitusi: 972

Postitatud: 25-07-2012 12:34


Tsiteeritud:

ei lase ennast kõigutada moosimistest
X