• Naistele
  • Meestele
  • Lastele
  • Ilu ja tervis
  • Kodu ja tehnika
  • Vaba aeg
  • Varia
 

 

Müüja tahab müüa ja ostja tahab osta, aga kes peaks esimese sammu tegema? Mis siis, kui ostja kannab raha üle, aga müüja ei saadagi kaupa? Või müüja paneb kauba teele, aga jääbki oma raha ootama?

 

See ei ole hüpoteetiline olukord, vaid sellised pettusi toimub Buduaari turul ja teistes kauplemiskeskkondades iga nädal. Buduaari Pakikontori uus ja innovatiivne deposiitkontoteenus Buduaari Depo hoolitseb selle eest, et  iga müüja saaks alati oma saadetud kauba eest raha kätte, ning iga ostja saaks just selle kauba, mille eest ta maksnud on. 

 

Buduaari Depo viib sinu kauplemisriski nullilähedaseks, sest müüja võib kindel olla, et saab kauba eest raha ning ostja saab veenduda, et talle saadeti lubatud asi. Buduaari Depo on vajalik nii ostjale kui müüjale. 

 

Miks see on hea müüjale?

Kui ostja on raha Buduaari deposiitkontole broneerinud, siis saab müüja sel viisil kindel olla, et tegu on kindla ostjaga ja raha on talle teele pandud. Niipea, kui kaup jõuab ostjale, saab müüja oma raha kätte. 

 

Miks see on vajalik ostjale?

Buduaari deposiitkontole kantud raha annab ostjale kindluse, et kui kaup ei vasta oodatud kvaliteedile ja ta soovib selle tagasi saata müüjale, siis tal on see võimalus olemas ning ta ei jää oma rahast ilma. 

 

Palju see maksab?

Buduaari Depo kasutamine maksab ostjale järgnevat hinda:

kuni 30€ maksva saadetise eest 2€ deposiidikulu

31-128€ maksva saadetise eest 7% toote hinnast 

128-399€ maksva saadetise eest 5% toote hinnast

400€ või kallima saadetise eest 3% toote hinnast.

Buduaari Depo kulu lisatakse toote hinnale. 

 

Kes katab Buduaari Depo kasutamise kulud?

Sarnaselt paki saatmise kulule katab ka Buduaari Depo kasutamise kulud ostja. Kui sulle ostjana tundub see ebaõiglane, sest ka müüjale on oluline turvaline kauplemine, siis lepi müüjaga kulude katmine ise kokku ning küsi sellevõrra allahindlust. 

 

Kuidas Buduaari Depo kasutamine käib?

Buduaari Depot saab kasutada koos pakisaatmise teenusega. Kui ostja ja müüja on eseme müügis kokku leppinud, saab müüja algatada tellimuse ning pärast vajalike väljade täitmist ja kinnitust on ostjal võimalik valida transpordi- ja tasumisviis. Üheks tasumisviisiks on Buduaari Depo kasutamine ja seda teenust kasutades tuleb ostjal pärast tellimuse kinnitamist kohe ka tellimuses märgitud ostusumma pangaligi kaudu ära tasuda. Summa jõuab Buduaari deposiitkontole ning müüja saab selle kohta teate. Siis saab müüja paki teele panna.

Pakki saab saata ainult Eesti piires ja tellimus peab olema vormistatud Buduaari keskkonnas. 

Kui kaup on jõudnud SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati, tuleb SMSiga vastav teade paki saajale, kes maksab pakiautomaadi juures pangakaardiga saatmiskulud ja saab paki kätte. Kui saadetis vastab oodatule, siis on kõik korras ja ostja võiib tellimusele tagasisidet anda. See lõpetab tellimuse ning deponeeritud raha läheb kohe müüja Buduaari kontole üle (B-Rahaks). Kui ostja seda ei tee, on Buduaari Pakikontoril õigus 48 tunni pärast paki kättesaamist deponeeritud raha müüjale üle kanda. 

Pakiautomaadi teenust kasutades peab ostja pakile järele minema vähemalt 7 päeva jooksul. Kui ta seda ei tee, siis saadetakse pakk tagasi saatjale. Kui tal on veenev põhjus, miks ta ei saa pakile järele minna, ja soovib tähtaega pikendada kuni 7 päeva, siis tuleb sellest teada anda e-mailil info@smartpost.ee (tel 53 495 775) või info@omniva.ee (tel  661 6616).

 

Kui kaup ei jõua ostjani

Kui ostja on raha deposiitkontole kandnud, aga müüja pole kaupa teele saatnud ning pole teavitanud ka selle viibimisest, siis on ostjal võimalik oma tellimus tühistada, andes sellest teada aadressil bturg@buduaar.ee. Kui ostja tühistab tellimuse, siis kantakse talle tagasi ostusumma. Teenustasu vastavalt Pakikontori hinnakirjale kuulub Buduaari Pakikontorile.

 

Kui ostja pole kaubaga rahul

Kui ostja saab kauba kätte, kuid pole sellega rahul, siis on tal võimalik pakk tagasi müüjale saata. Selleks tuleb koheselt 48 tunni jooksul alates paki kättesaamisest esitada konkreetse tellimuse all kaebus. Ehk siis: lähete "Minu tellimused" lehele ning valite sealt tellimuse, millega rahul ei ole, vajutate lahti ning kerite lehekülje allaserva, kust saab alustada kaebust. Seejärel võetakse sinuga ühendust, kuidas edasi toimida.

Kindlasti ära viska pakki tagasi SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati, sest kui pakk pole korralikult tagastatud ja see pretensioon pole Pakikontoris vormistatud, siis ei kehti sinu garantii ning 48h pärast paki kättesaamist kantakse deponeeritud raha üle müüjale. 

Kui ostja pole kaubaga rahul ning saadab selle tagasi vastavalt nõuetele, siis jäävad tema kanda deposiitkonto teenustasu ja paki postikulu kättesaamisel. Deponeeritud toote maksumus laekub tagasi ostja kontole.

 

Kui müüja peab tehingust taganema või tähtaega muutma

Kui müüja on välja lubanud, et pakk jõuab ostjani näiteks 20 päeva jooksul, kuid selgub, et see võtab siiski kauem aega, peab müüja nii Pakikontorit kui ostjat sellest teavitama ning kui ostja on sellega nõus, siis pikendab Buduaar nii deposiidi kui pakisaatmise teenuse täheaegu. 

Nii paki saatmise kui raha deponeerimise maksimaalne tähtaeg on 30 päeva. Kui kauba saatmine võtab kauem aega, siis ei saa seda teenust kasutada. 

 

Buduaari Pakikontori garantii

Buduaar kannab vastutust kontole kantud raha eest ning kohustub alati selle vastavalt kokkuleppele edasi kandma või ostjale tagastama. 

Kõikide tellimuste, deponeerimiste ja kaebuste vormistamine käib ainult Buduaari Pakikontori veebilehe kaudu. Telefoni teel teavitamine või mõne buduaar.ee lõpuga e-mailile saatud kiri ei ole aluseks tehingute tegemisel või tühistamisel.

Buduaar Meedia OÜ, kellele kuuluvad deposiitpakkide raha jaoks loodud kontod SEB-s, Swedpangas ja Danske pangas, kohustub deponeeritud raha üle kandma 2 (kahe) tööpäeva jooksul peale vastava kinnituse saamist. Kui kinnitus laekub reedel pärast lõunat, on kohustus raha üle kanda hiljemalt teisipäeva lõunaks.

Buduaari Pakikontoril on õigus teenustasule vastavalt kehtestatud hinnakirjale, mis kaasneb ostja raha deponeerimisega Buduaar Meedia OÜ pangakontol.

 

 


X