banner-796

Postitusi: 6

QUUM.ee - miks ei vastata ja kaupa pole ka kätte saanud ?

Postitatud: 06-06-2012 16:08

kas ka teistel on ebameeldivaid kogemusi tellides kosmeetikat internetikeskkonnast quum.ee? eelmisel korral kui tellitud sai, oli kõik korras, nüüd tellisin 19,04 ja ootan siiani, saatsin päringu 04,06, mailidele (sven@quum.ee) ei vastata, telefon on kas väljas või ainult kutsub... on ehk infot, mis toimuda võib???
Postitusi: 9288

Postitatud: 06-06-2012 16:27


mina lõpetasin ammu sealt tellimise, koguaeg oli kaup tollis kinni

Levelzonest ja Mylookist saab kauba 2 päevaga kätte
Postitusi: 9380

Postitatud: 06-06-2012 16:35


Quumis minu meelest teistest kallimad hinnad ning teenindusega on neil ka palju jamasid olnud.
Postitusi: 238

Postitatud: 06-06-2012 16:35


Mul oli sama teema..et kaup tuli üle kahe kuu..ja lõpuks anti valida kas raha tagasi või valin uued asjad..mulle küll koguaeg vastati emailiga...see sama Sven..nii et ma juba uued asjad asemele saanud..õnneks :)
Postitusi: 6

Postitatud: 07-06-2012 13:54


tegin tarbijakaitsesse avalduse ära. Hr Sven Palm nüüd siis saatis maili ka, et mingid konteinerid tulid valesti ja läheb veel aega... aga kui sulle iga natukese aja pärast keegi helistaks, siis tuleks ikka mobla vastu võtta ja asja selgitada, mitte pea liiva alla pista, et ju on kuss ja kannatab... vot ei kannata...
Postitusi: 2317

Postitatud: 07-06-2012 14:03


Ma ei ole sealt tellinud aga lugesin paar kuud tagasi foorumist väga negatiivset tagasisidet tellijatelt, kes ootasid mitu kuud oma kaupa. Kirjadele ei vastatud ja vastused olid ülbed ja kõike muud kui kliendisõbralikud ja viisakad.
Postitusi: 2

Postitatud: 14-06-2012 10:48


Tellisin 04.04 ja 10.05. Kodulehel lubatud tähtaja 14-15 tööpäeva möödudes küsisin kirjalikult tellimuse täitmise kohta. Quum'a kiituseks olen alati oma päringuile kiired ja põhjalikud vastused saanud. Esimesest tellimusest (kokku 90€!) saadeti välja kohaletulnud kaup, ülejäänu puhul pakuti võimalus kohe saadaolevatest midagi valida tellitu asemele.
Tegin firmale ettepaneku kirjutada ka kodulehele infoks, et mõnikord võib tellimuse täitmine hilineda, see on küll firma vastutus jagada õiget infot ka siis, kui kaup hilineb firmast olenemata.
Kokkuvõtteks: viisakas klienditeenindus, kuid aprilli tellimusest on möödas 51, mai tellimusest 21 tööpäeva, kalerndripäevi ei hakka arvutamagi.
Postitusi: 2

Postitatud: 08-07-2012 20:47

Kas on veel neid kes ootavad Quum.eelt raha tagasi.


Ootan juunikuust juba raha tagastust.Telefonile ei vastata ,kirjadele ka mitte.
Postitusi: 18

Postitatud: 14-07-2012 12:55


Ka mina ootan antud firmalt raha tagasi, kuna loobusin toote ootamisest. Toode pidi saabuma 11.aprillil ja kuna tootega polnud kiiret, ootasin järgnevad kaks kuud päris rahulikult. 27.juunil lubas Sven Palm, et raha kantakse minu arvele, aga seda ootan siiani.
Postitusi: 104

Postitatud: 14-07-2012 13:14


Mul on olnud Quum.ee'st tellimisega korduvalt probleeme,küll pole kaup kohale tulnud, küll ei saa seda ja teist asendustoodet valida jne. Kummaline on see ka, et näopesugeel,mida tellisin oli väidetavald tollis kinni kuid seda reklaamiti endiselt kuumade pakkumiste all. Paar aastat tagasi veel oli seal kõik väga ok ja võis igati rahule jääda kuid juba eelmise aasta alguses sain omal nahal mitmeid ebameeldivusi tunda.
Postitusi: 623

Postitatud: 16-07-2012 20:37


Quum-is ju kaup tunduvalt kallim kui mujal ja lisaks saab mujalt kauba palju kiiremini ka kätte. Tõesti mujal polnud seda asja, mis seal tellisid? Kui ma seda lehte kunagi vaatasin, siis tundus mulle ka väga imelik ja kahtlane koht. Saatsin mingi küsimusega meili neile toote kohta, aga pole siiamaani vastust saanud. See oli juba üle aasta tagasi. Kuna kaubaga venib ja hinnad on laes võrreldes teistega, siis ei näe pointi sealt osta midagi.