Registreeri Unustasid parooli?
Registreeritud kasutajaid 140041
RUS EST 

30 ja vallaline?

28-03-2009 Kommentaarid (35)

Kuigi Eesti pole kuningriik, liigub meie seas palju printsesse  ja kuningannasid, kes kannavad omamoodi nähtamatut krooni, sest on meestele kättesaamatu unistus. Nende käitumisest hoomab aadlidaamilikkust ja nende CV-ga võiks kandideerida kasvõi Euroopa Parlamenti. Nad on küll hästi haritud, iseseisvad, laia silmaringiga, hoolitsetud, kenad  ja edukad, kuid neil ei ole püsisuhet, sest tavalised mehed ei julge neid endale tahta.




Kommentaarid
1 2
Mmjau 07-11-2011 12:57
+0 meeldib ei meeldi -0

Eks meil kõigil ole omad valikud.
Šaša 03-04-2009 12:18 Vanus: 34
+0 meeldib ei meeldi -0

"Üldiselt usun ma, et naine peab kooselu alustama 20-24aastaselt ja kui ta ikka 30aastaselt on endiselt vaba ja vallaline, siis on midagi väga valesti. " ..... no puhas mehelik ego... ikka on naisel midagi viga ja valesti, samas kui 30 ringis mehi on murdu vabade ja vallalistena ringi lippamas, aga kõik on ilus ja õige ja hea. Miks peaks olema nii, nagu meie mehelik ühiskond ootab? Ka üksi on võimalik täisväärtuslikku elu elada ja kui satub teele mr Õige, siis on hästi ja kui mitte, siis ei juhtu ju ka midagi. Ei pea ju seepärast halvemaga leppima, et meie patriarhaalne ühiskond seda sinult ootab.
Reily 02-04-2009 11:51 Vanus: 25
+0 meeldib ei meeldi -0

Olen juba 21lt abielus ja usun ,et mees ja naine peavad niiöelda kokku kasvama.Noh 30neselt on juba raske kellegi harjumustega harjuda ja kokku kasvada,ja siis ongi latt nii kõrgel et seda keegi ületada ei suuda.Aga läheb veel 30 aastat ja istud üksi kodus pole ei meest ,lapsi ega lapselapsi.Kahju sellistest naistest.Ise küll kohe haridusele rõhku ei pannud,ega see ju kedagi õnnelikumaks tee.Siis kui sul on ikka täisväärtuslik pere on õnngi sinu poolel.
Kriss 02-04-2009 11:28 Vanus: 30
+0 meeldib ei meeldi -0

Ka üksinda saab olla õnnelik, pealegi saad lubada endale erinevat tähelepanu ja palju põnevamat elu, kui kodus mehele söögi vaaritamist, tema järgi kasimist, kes teleka ees õltsi joob ja röhatab... vabandage väga, aga tüüpiline Eesti mees ongi selline, tassi kõik ette, t..ba läbi ja vastu saad selle, et igal tänavanurgal vaatab teisi naisi ja ikka ei kõlba talle ükski ideaalselt...
31-03-2009 14:45
+0 meeldib ei meeldi -0

ei usu siiski, et mõni vallaline 30ne on omal soovil vallaline, eks kõik otsivad ja ju vaid lohutava end, et tahavadki üksi olla.
Leaf 30-03-2009 15:44
+0 meeldib ei meeldi -0

ei ole päris nii, et iseseisvus võrdub üksindus. Mitte tingimata, kuna see oleneb partnerist. Need naised ei taha omale kõrval meest, kes üritaks neid domineerida, nagu paljud mehed tahavad. Nad otsivad hoopis inimest, kellega oleks vaimne klapp. Kahjuks meie lihtsameelses ühiskonnas lahterdatakse edukas naine kohe pirtsakaks ja ülbeks. See probleem tekib sellest, et meeste ainuke viis ennast mehelikuna tunda on üritada naist domineerida ja rahaliselt ta endast sõltuma panna.
lagewest 30-03-2009 09:42
+0 meeldib ei meeldi -0

25-35 tuhandese palgaga omades head autot, imeilusat kodu ja olles need soetanud laenude abil aasta või paar tagasi endale küll kõike head ja paremat lubada ei saa. Summa peaks suurem olema.
darlando 30-03-2009 01:09
+0 meeldib ei meeldi -0

Pilt on kole ja mitte usutav :D
ghaty 29-03-2009 22:21 Vanus: 25
+0 meeldib ei meeldi -0

No 30 pole teab mis jube vanus tänapäeval enam. Mõnel võtabki selle õige partneri leidmine kauem aega, ma küll selles midagi imelikku ei näe. Ise olen küll 2 aastat abielus olnud aga on palju toredaid sõbrannasid ja pereliikmeid, kes on 30 kanti ning vallalised. Ei ole tegu kibestunud vanatüdrukutega ja nad on kõik väga kenad ning seksikad naied, kel austajatest puudust ei ole. Lihtsalt sobivat meest pole veel silmapiirile sattunud.
kiiiisu 29-03-2009 21:43
+0 meeldib ei meeldi -0

;S
Secret;) 29-03-2009 19:01
+0 meeldib ei meeldi -0

Ideaalseid suhteid pole olemas, aga ainult suhtes olemise pärast ei ole mõtet ennast ja kaaslast piinata. Kui ei sobi kokku, pole vaja selle kinnitamiseks 5 aastat oodata ja kurta kui paha ja kole kõik on.
to firmajuht ja personalijuht 29-03-2009 18:50
+0 meeldib ei meeldi -0

kui üle 30 a on juhutumisi üksi, siis alati mitte sellep. et ta ei soovi meest ega lapsi. osad ei leiagi seda õiget kohe, vaid tuleb mitu suhet läbi elada. aga muidugi ei saa sellest need aru, kes kohe ongi selle õige otsa kukkunud ja nautinud head-paremat elu koos kaaslasega. ükski naine ei soovi sisimas tegelikult ju üksi olla ja teda karistada selle eest, et peret pole, tööle mittevõtmisega, on juba absurd.
To personalijuht 29-03-2009 18:45
+0 meeldib ei meeldi -0

Mul on tõsiselt kahju, et pead sellises ettevõttes töötama. See näitab firma personalipoliitika kitsarinnalisust ja VÄGA piiratud mõtlemist. Kui tööalaselt ülimalt tugeva spetsialisti teele ei ole sattunud õiget inimest, siis on äärmiselt kummaline teda mitte tööle võtta, sest ta ei ela kellegagi koos. Kuidas need kaks asja omavahel seotud on? Mina arvan, et nendel inimestel, kes on 30 aastaselt üksi, ei ole mitte midagi viga. Nad ei ole lihtsalt seda õiget leidnud. Eriti kummaline on neid tööalaselt diskrimineerida, sest nad on tavaliselt tööle väga pühendunud, keskmisest suurema töövõime, keskmisest parema hariduse, keskmisest suurema empaatiavõime ja meeskonnatöö oskusega. Sest neil on aega, aega tegeleda enda täiendamise ja hobidega, suhelda seeläbi keskmiselt suurema tutvusringkonnaga ja oskus märgata ja tähele panna. Teised ei pea mitte kunagi nende eest tööd ära tegema, sest neil ei ole lapsi, kes on pidevalt haiged. Need inimesed on tööalaselt väga kuum kaup.
kixu 29-03-2009 18:19
+0 meeldib ei meeldi -0

sest tavalised mehed ei julge neid endale tahta. Või siis ei sobi neile ükski mees. Mõlemad variandid võivad olla, et mehed kardavad selliseid natuke:D Ja vb need naised on liiga uhked ja ykski mees neile ei sobi.
firmajuht to personialijuht 29-03-2009 18:01
+0 meeldib ei meeldi -0

nõus, mul on sama filosoofia. Üldiselt on ikka midagi valesti, kui üle 30nene on endiselt üksi ja lastetu. Teine ääärmus ongi see, et hakkab kohe esimesel võimalusel lapsi tegema, kui on väljaõppe saanud :D
29-03-2009 17:59
+0 meeldib ei meeldi -0

olen nõus et iseseisvus on omamoodi üksindus. alguses ja mingites olukordades on see nauditav, aga tegelikult on inimesed siiski harjunud põlvest põlve teistest sõltuma ja teiste eest hoolitsema. Soovisin kah kunagi majanduslikult iseseisev olla, saavutasin selle. Siis leidisin, et mu mees pole ikka piisavalt hea, et väärin paremat. Nüüd olen 5a üksinda, keegi ei sobi, hinges on üksindus, kuigi kõik, kes sisse ei näe, need kadestavad mind ja arvavad, et ma naudin üksiolemist. Räägingi naeratades, et üksiolemine on minu vaba valik, sest ma ei tahaks olla koos, kui pole päris õige mees. Samas, üksi on ikka kuradi üksik olla :S
KIISUKE 29-03-2009 17:29
+0 meeldib ei meeldi -0

Arvan selle teema puhul küll,et ühe puuga siin lajatada ei saa.Ise olen 28a.ja mehe firmas müügijuht.Peres meil ka 2väikest poissi kasvamas.Mees on 45a.Tutvuse alguses nii mõnigi nägi selles ärakasutamist.Justkui vanusevahet ei tohiks olla.Igal inimesel on õigus olla just siis õnnelik kui ta tahab.Loomulikult peab olema mat.kindlustatud sest kunagi ei tea mis elu toob.Olen veendunud,et õhust ja armastusest keegi ei ela ja naisel peaks olema nii palju lapsi kui ta ise suudab ka üksi jäädes suureks kasvatada.Mul on tuttav kes sai 38a.esimese lapse ja kasvatab üksi.Väga tubli ja töökas.Peaasi ole ise õnnelik.SOOVINGI budukatele liblikaid kõhtu...
Who`s that girl? 29-03-2009 17:00
+0 meeldib ei meeldi -0

Loomulikult, täiesti õiged tähelepanekud. Olla edukas, iseseisev ja vallaline naine on igal juhul parem variant kui mehest (rahaliselt) sõltuv naine, kes on talle tõugata-lükata ja kes peab oma luuserist "käib kah"-tüüpi mehe jaoks nii köögi-, laste-, töö- kui ka seksirindel andma endast maksimumi, kuigi mees ei suvatse üldse midagi vastu andma.
personalijuht 29-03-2009 16:28
+0 meeldib ei meeldi -0

Minul on tööandja poolne personalipoliitika selline, et üle kolmekümneseid inimesi, kellel puudub pere, tööle ei võeta. Kui inimene ei suuda oma ego painutada suhtesse, näitab see üldistusena kompromissivalmiduse puudumist. Töö aga käib inimestega, kus ei ole ainult "mina" vaid meeskond ja sobindumine suhtesse. Tean, et see üldistus on ebatäpne, aga ei ole aega igat inimest personaalselt lahata :-(
evvoia 29-03-2009 16:24
+0 meeldib ei meeldi -0

Kunagi oli paanika, kui 20 olid ja mehel polnud, nüüd nokitsakse 30-ste kallal. Aga aeg on edasi läinud ja väga suur protsent hakkab pereelule alles 30-selt mõtlema.
Ella Pohmella 29-03-2009 16:09
+0 meeldib ei meeldi -0

iseseisvus kohe kindlasti ei võrdu üksindusega.mina isiklikult pooldan selliseid naisi ja loodan ka ise kunagi jõuda sellisele järjele.mees võib ju olla,aga kõige tähtsam on ise hakkama saada.ja igatahes jätab majanduslikult heal järjel,haritud ja hea välimusega naisterahvas tunduvalt parema mulje,kui need sünnitasin-kui-olin-17 tibuemmed,kellel pole isegi keskharidust,elavad mehe rahakotist või vanemate kulul ja on igas asjas kellegi poolt lükata-tõmmata..
29-03-2009 15:00
+0 meeldib ei meeldi -0

kui mehed kardavad ilusat naist,siis naine kui tahab meest,ise peab esimest sammu teha!
blondie 29-03-2009 14:08
+0 meeldib ei meeldi -0

Tänapäeval peakski suhetes olema võrdsus.See aeg on läbi kus naine tuli töölt,mees ilutses diivanil puhkas,sest tema käis ju tööl ja vahtis telekat.Naine tuleb väsinud ,kui vana koer hakkab oma diivani iludusest mehele ,kes on ropp väsinud päeva tööst,süüa tegema,seejärel nõusid pesema,lapsega õppima ,õhtul peab ta jõudma olla veel sekskiisuke voodis oma mehele....Nõmedus.Mehed olge toeks naistele ja siis saate ka kõik mis tahate.Iga kell on parem elada üksi või siis loomaga.Jääb aega koristamise,söögi tegemise kõrvalt ka enda vajadustele.Enamus naisi elabki oma meestega koos ,seepärast ,et neil pole kuskile minna ,naisi tasustatakse siiski poole võrra väiksema palgaga kui mehi.Ja enamus naistel on ka lapsed.
kk 29-03-2009 13:35
+0 meeldib ei meeldi -0

mina ei ole nõus, et iseseisvus võrdubki üskindusega. ka suhtes saab iseseisev olla, oluline on seejuures õige pertner, kes jätab ka iseolem isele ruumi, ei lämmata ja ahista. ja sel juhul peaks olema suhtes võrdsus, kegi ei ole ülalpeetav.
Annuke 29-03-2009 12:49
+0 meeldib ei meeldi -0

Iseseisvus on väga tähtis, kuid alati ei pea sellega kaasas käima ka üksindus. Väga vale arusaam!
-kiku- 29-03-2009 11:50
+0 meeldib ei meeldi -0

njah
Mari 29-03-2009 11:05
+0 meeldib ei meeldi -0

Iseseisvus = üksindus jah. Aga iseseisvus on jälle nii magus, et selle arvel võib kooselu ohvriks tuua küll. Ma pole seda tüüpi, kes tahaks mehele anduda. : (
Mari 29-03-2009 11:01
+0 meeldib ei meeldi -0

Iseseisvus = üksindus jah. Aga iseseisvus on jälle nii magus, et selle arvel võib kooselu ohvriks tuua küll. Ma pole seda tüüpi, kes tahaks mehele anduda. : (
pipi 29-03-2009 10:04
+0 meeldib ei meeldi -0

mõned harakad kujutavad tõesti ette nagu oleks nad ilgelt tegijad. oma piiratuses ei näe nad oma jalgevahelt kuigi kaugele. lihtsalt haledad väiketõusikud, kellel isiksus väljakujunemata ja kompenseerivad seda oma halenaljaka nö kõrgete nõudmistega elustandardiga. olles ikkagi rahuldamata naised, hii füüsiliselt kui ka vaimselt.
xxl 29-03-2009 09:34
+0 meeldib ei meeldi -0

Kui ise saad endale kõike lubada,kaob ära peamine praktiline vajadus meest omada-materiaalne pool.Kui naine muutub liiga iseseisvaks,ei tahagi ta enam meest kui perekonnapead ja juhti enda kõrvale.
1 2
Lisa Kommentaar
Nimi:
Email: *
Vanus:
Kommentaar:
 
PS! Kommentaarid on lisatud Buduaar.ee lugejate poolt ja Buduaar ei vastuta kommentaaride sisu eest.
* E-maili ja telefoninumber ei ole teistele lugejatele nähtavad
CD_Eveline_180x180 zizu.ee 11-12.02
Hetkel eetris:
Soengukeisrid
Järgmisena:
Õhtusöögilahingud
12-02-2012 09:39
Raha või armastus
12-02-2012 09:37
Kas sa oled suhtes?
12-02-2012 09:36
Budu noored staarid
12-02-2012 09:35
Kui kavalalt mees teid ülesse ajab hommikul?
12-02-2012 09:35
Kui suurt peenise cm eelistate?
12-02-2012 09:33
BREAKING NEWS, BREAKING NEWS
12-02-2012 09:32
Palun abi
12-02-2012 09:32
Mida te ei tee oma mehe nähes?
12-02-2012 09:31
Kui tihti vahetate display pilti facebook'is/MSN'is/buduaaris?
12-02-2012 09:30
Padjaklubi
Millist meest alljärgnevast eelistad Sina?
ca 10 aastat vanem rikas mees, kuid liigselt edev
keskmisest madalama sissetulekuga hoolitsev ja armastav sinuvanune mees, kellel puudub auto
muidu tore ja armastav, kena välimusega, kuid ei oska absoluutselt juua
ca 10 aastat vanem, väga tark, kuid ei oska rahaga ümber käia ja seega ei suudaks pakkuda majanduslikku kindlustatust
noormees, kes omab ferrarit, kuid elab ikka veel oma vanemate kulul, samas väga hea huumorimeelega ja lõbus kaaslane
süüdimatu flirtija, samas suurepärane armastaja, sõbralik, nutikas, majanduslikult hästi kindlustatud
prantslane, täielik romantik, samas äkilise loomuga, emotsionaalne, ärritub kergelt, intelligentne, rikas
"paha poisi" mainega noor ja edukas mees, keda usaldada on raske, kuid ta on metsikult kena välimusega ja seiklushimuline
lihtne maalt pärit kuldsete kätega mees, keskmise välimusega, hoolitsev, taibukas, rahuliku loomuga, rikas
mees, kes elab üks päev korraga, kena, armas, seiklushimuline, kuid jääb elu lõpuni lapseks, raha hoida ei oska, teisi naisi samas ei vaata üldse, armastab ainult sind
ilueedi, kes veedab peegli ees rohkem aega kui sina, teeb trenni, raha on palju, lõbus ja tore, kuid ei oska üldse naistega käituda, ebaviisakas ja taktitundetu
kergelt ülekaaluline muhe ja sõbralik, armastab reisida, raha piisavalt, kuid kitsi ja põikpäine - sinu tahtmised jäävad tema omadele alla
tark, sõbralik, edukas ärimees, kuid ääretult laisk, ei tule sinuga kunagi jalutama, ei too lilli
keskmisest vaesem, autot pole, oma elamist pole, kena ja hea huumorisoonega, kuid kergelt ärrituv, emotsionaalne
Vaata tulemusi
Loe lähemalt