Räägime lahti mõned lihtsad tõed, mis aitavad sul kodus tervislikke smuutisid teha, sest smuuti tervislikkus peitub selleks kasutatavates koostisosades. Kõik, mida sa blenderisse paned, peaks olema puhas ja töötlemata. 

Puuviljades on “toiteainerikkad kalorid”, mis ei anna ainult energiat, vaid ka palju vajalikke vitamiine, mineraale, antioksüdante ja kiudaineid – kõike seda, mida meil iga päev vaja on.

Kui sind kimbutab energiapuudus ja…

… kohv enam ei aita.
… soovid asendada isud, millest ei saa kunagi kõhtu täis (šokolaad, saiakesed jms).
… on olnud rahutu või pooliku unega öö.
… hommikune ärkamine on piinarikas ning “käimatõmbamine” võtab aega.
… kiired lahendused nagu energiajook ei aita või tahad neid asendada millegi tervislikumaga.

Miks smuuti on hea energiaallikas?

  • Smuuti koosneb puuviljadest, mis annavad sulle süsivesikuid (looduslik fruktoos).
  • Puuviljad on kiudainerikkad ja need aitavad veresuhkru taset pikema perioodi peale ühtlasemalt jaotada. Energiat jagub kauemaks.
  • Smuutile lisatud supertoidud* aitavad tõsta sinu smuuti toiteväärtust, rikastades seda mineraalide, vitamiinide ja taimse valguga. Ainult banaanist ja õunast võib väheks jääda.
  • Smuuti on kiiresti ja kergesti omastatav ning see täidab kõhtu. Kohene energia pikema aja peale.
  • Tervislik smuuti sisaldab peale toitvate kalorite ka vitamiine, mida annavad puu- ja köögiviljad.
  • Tervislik smuuti toob sinu menüüsse tagasi värske toidu, mida ei ole praetud, küpsetatud ega keedetud.

*Supertoiduks nimetatakse selliseid seemneid, marju või muid vilju, mis on keskmisest kõrgema vitamiini- või mineraalainesisaldusega, hoolitsedes igakülgselt sinu keha vajaduste eest ning andes energiat ja elujõudu. 

Vasta kahele imelihtsale küsimusele õigesti ja võida üks “Alustava smuutitaja komplekt” Balance, Detox, Crunchy + purk + retseptid. Võitja loosime välja 27.02. Võitjaks osutus Sandra. Palju õnne!

www.boost.ee