TEADLASED: INIMESED on kiivit terve elu valesti söönud
pilt: Vida Press

Kiivi on imemaitsev rohelise viljalihaga vili, mis sisaldab rikkalikult foolhapet, kaaliumi, kroomi ja E-vitamiini, lisaks veel märkimisväärses koguses magneesiumi, fosforit ja kaltsiumi. Mainimata ei saa jätta ka kiivi C-vitamiini rikkust ning kiudaineid ja tänu madalale kalorsusele võib kindlalt väita, et tegu on tõeliselt figuurisõbraliku viljaga.

Ent kuidas oleks kõige õigem seda magushaput vilja süüa? Enamasti kiivi kas kooritakse või süüakse lusikaga viljaliha pooleks lõigatud kiivist, ent teadlaste sõnul oleks kõige targem süüa kiivit hoopis teistmoodi! Nimelt selgub, et kiivi kõige tervislikumad omadused peituvad koores ning just sel põhjusel tuleks kindlasti ka kiivi koor ära süüa.

Seega, kui sa soovid kiivist kõik mineraalained ja vitamiinid kätte saada, siis söö kiivit just nagu õuna - hammusta koos koorega. Loomulikult tuleb kiivi enne söömist korralikult vee all pesta ja soovitavalt võiks eelistada mahekasvatatud vilju.

Kiivi koores leiduvad ained parandavad seedimist ning aitavad väga tõhusalt kõhukinnisuse korral - liigsel tarbimisel võib tekkida ka kõhulahtisus, seega tasub piirduda paari viljaga päevas.

Allikas: mindbodygreen