TAHAD KAALUST ALLA VÕTTA, siis sellel kellaajal ei tohi midagi süüa!
pilt: Vida Press

Selleks, et kehakaal langeks ning rasvaprotsent samuti, tuleb paika panna kindel söömisgraafik ja sellest tuleb ka kinni pidada - just toitumine on see, millest sõltub füüsiline välimus. Teadlaste sõnul on oluline pöörata tähelepanu ka kellaaegadele, millal sa sööd.

Nimelt on jõutud arusaamisele, et need, kes lõunasööki pidevalt edasi lükkavad, võtavad enamasti ka kaalus juurde ning on suurema osa oma elust pigem ülekaalulised. Lõunat tuleks süüa hiljemalt kell kaks päeval, ent ideaalis võiks see siiski jääda ajavahemikku 12-13, sest nii jõuab toit kenasti seedida ja õhtusöök ei lükku edasi liiga hilisele ajale.

Kell kolm päeval lõunat süües võtavad inimesed kõige suurema tõenäosusega kaalus juurde, sest see tähendab üldjuhul ka seda, et hommikusöögist on möödas enam kui neli tundi ja kõht on meeletult tühi. Süüa tuleks aga enne, kui kõht liiga tühjaks läheb. 

Kui sa tahad kaalust alla võtta, siis ära lükka lõunasööki kella kolme peale, vaid söö kolm tundi peale hommikusööki ja ajasta õhtusöök samuti pigem varasemale ajale. Kui hilja õhtul kõht tühjaks läheb, võta väike tops kodujuustu ja lisa sellele pisut külmutatud marju, mett ja suhkruvaba müslit. 

Allikas: health