5 SNÄKKI, MIDA VÕIB õhtul hilja süümepiinadeta nautida
pilt: Vida Press

Paar tundi enne uneaega ei tasu kindlasti enam suurt praadi ette võtta, sest organism lihtsalt ei jõua toitu nii kiiresti läbi seedida ja see tähendab, et magama tuleb minna ebameeldivalt täis kõhuga! Ideaalis võiks voodisse minnes olla kõht pigem pisut tühi kui liiga täis.

Kuid mida võiks üldse enne magamaminekut süüa? Kindlasti võiks tegu olla tervislike vahepaladega, mis figuurile liiga ei tee ja mida süües ei pea ka sellepärast muretsema, et kehakaal tõusma hakkab.

Allpool on välja toodud viis patuvaba snäkki, mida võib ka õhtul hilja südamerahus nautida:

1. 150 grammi Kreeka jogurtit

Vali kõrge valgusisaldusega Kreeka jogurt, kus suhkrusisaldus on vähem kui 7 grammi 100 grammi kohta! Soovi korral lisa peotäis külmutatud või värskeid marju ja näiteks kaneeli!

2. Külmutatud banaan

Blenderda külmutatud banaan ja lisa pisut Kreeka jogurtit või maitsestamata jogurtit ning soovi korral külmutatud marju või hoopis naturaalset kakaod - nii saad patuvaba jäätise. 

3. Lahja keefiriga kamajook

Kama täidab korralikult kõhtu ning sisaldab kiudaineid ja aeglaselt imenduvaid süsivesikuid, mis on organismile hädavajalikud. Sega 200 ml lahja keefiri hulka 20 grammi kama ning naudi koos külmutatud marjadega.

4. Riisigaletid maapähklivõiga

Riisigalettide näol on tegu kalorivaese snäkiga, mis figuurile liiga ei tee. Maapähklivõi sisaldab aga häid rasvu ning peletab kiirelt nälja. Määri kahele riisigaletile pisut maapähklivõid ja naudi.

5. Valgubatoon

Poodides on juba pikemat aega valikus ka erinevaid valgubatoone, mis sobivad ideaalselt ka õhtuseks snäkiks, ent seda vaid juhul, kui sa oskad valida õige batooni. Vaata, et suhkrusisaldus oleks 100 grammi kohta alla 10 grammi! Väike 35grammine batoon sobib vahepalaks kenasti.

Allikas: health