3 HARJUMUST, mis jätavad sinust töökaaslastele halva mulje
pilt: Vida Press

Enamik naisi veedab kaheksa tundi päevas kontorilaua taga tööd tehes ja nii viiel päeval nädalas, mis tähendab, et üsnagi märkimisväärne osa päevast möödub töökollektiivis. Et oma kolleegidega hästi läbi saada ning ebameeldivusi vältida, tuleks aga meeles pidada teatud kirjutamata reegleid.

Allpool on välja toodud kolm harjumust, mis jätavad sinust töökaaslastele halva mulje:

1. Hilinemine

Pea alati kinni kokkulepitud kellaaegadest! Kui sa ei jõua õigel ajal, anna sellest eelnevalt märku ning tee samas kõik, et sa võimalikult õigel ajal jõuaksid. Teised inimesed ei pea sinu järele ootama ja ühtlasi tekitab see paksu õhku kontoris.

2. Isekus

Ära anna oma ülesandeid teistele teha! Igal töötajal on omad eesmärgid ja kohustused, mille eest tema palka saab ja mida tema tegema peab, et see palk ka välja teenitud saaks. Mitte keegi ei pea hakkama teiste eest tema palka välja teenima ja on ütlematagi selge, et keegi ei taha teiste kohustusi endale võtta.

3. Iluprotseduurid

Antud punkt oleneb töökollektiivist, kuid enamasti peetakse seda ebaviisakaks, kui keset tööpäeva hakatakse endale maniküüri tegema või ennast hoopis meikima - kas kaheksatunnine tööpäev ei peaks mitte tähendama töö tegemist? See jätab mulje, justkui sul polegi tööd, mida sa tegema peaksid.

Allikas: Business Insider